HTML

Dán munka

Ebben a blogban megpróbálom leírni egy Dán munka szépségét és viszontagságait. A kezdetektől a végéig. Remélem sikerül ...... Ez is az is !

Friss topikok

Linkblog

2011. 08. 09. Göteborg-i fuvar..........................................

2011.08.12. 11:26 dugoka

 A mai napra egy reptéri szállítást írtak ki nekem. Innen Gardermoen-ből kellett a göteborgi reptérre szállítanom friss halakat. A kiírás szerint 10-kor rakodunk, és legkésőbb 17,30-ra meg kell érkeznie az árunak Svédországba. Hogy ne legyen probléma már 9-re átmentem, hátha szerencsém lesz és időben el tudok indulni.

Sajnos nem lett, sőt mire elkészítették az árút, és elindulhattam már délután 1 óra volt. Elméletileg 4,5 óra alatt le lehet érni Göteborgba, de normális forgalmi viszonyok és normális sebességet tudó autóval. Mivel esett és a kocsi is csak 85 km/h-ra volt képes, emelkedőkön pedig rendre visszalassult nem sikerült tartanom a határidőt. Ezt már előre láttam és szóltam telefonon az irányítómnak, hogy jelezze a cég felé késésemet, ami nem lesz több, mint fél óra. Ezt ő meg is tette.

Megérkeztem, némi túlvezetéssel a Göteborg-i reptérre, bejelentkeztem az irodába, ahol megadták a rampát, amire rá kell állnom. Megkerestem és rátolattam, kisvártatva jött is egy ember aki átvette a papírokat, majd lerakodtunk. Mivel úgynevezett prülő-palettákat vittem - amiből összessen 4 db fér el a pókocsiban - gyorsan végeztünk és így visszaálltam a parkolóba, hogy a kötelező 45 perces pihenőmet kivegyem.
Addig megvacsoráztam.
Miután letelt az idő elindultam vissza a telephelyre, mert holnapra újabb fuvar volt előírva számomra, csak sajnos másik kamionnal.
Visszaértem Gardermoen-be és megkerestem a következő kamiont. Miután megvolt leparkoltam az előző mellé és átpakoltam a cuccaimat, majd félreálltam és lefeküdtem mert már 1,30-at mutatott az óra és reggel 8-ra kellett mennem pakolni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://danmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr943148198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása