HTML

Dán munka

Ebben a blogban megpróbálom leírni egy Dán munka szépségét és viszontagságait. A kezdetektől a végéig. Remélem sikerül ...... Ez is az is !

Friss topikok

Linkblog

2011. 07. 24. Visszatérés Oslo-ba........................

2011.07.31. 10:19 dugoka

 Gyorsan elrepült az otthon töltött 2 hét és ismét repülőgépre szálltam, hogy visszajöjjek Norvégiába dolgozni. Otthon több állásinterjún is voltam - kamionos munkák kapcsán - de a fizetési lehetőségek nem közelítették a jelenlegi szintet, ezért nem váltottam.

A gépem rendben leszállt a Gardermoen-i reptéren, ám - a pénteki terrortámadásoknak köszönhetően - mire a csomagjaimat szállító szalghoz értem 4-szer ellenőrizték az útlevelemet. A Budapesten feladott 2 poggyászomra közel 3/4 órát vártam még így is, de azért előbukkantak a reptéri csomag-alagútból. Telefonáltam a cég irodájába, hogy rendben leszálltam és küldhetik értem a kocsit. Az meg is érkezett és visszatértem Iglo-ba a bázisra. Kamionom nem lévén egy szobát sikerült szereznem és ebben pihentem ki magamat. Este volt egy kevéske net is, ezért tudtam beszélni a feleségemmel.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://danmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr363113737

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása