HTML

Dán munka

Ebben a blogban megpróbálom leírni egy Dán munka szépségét és viszontagságait. A kezdetektől a végéig. Remélem sikerül ...... Ez is az is !

Friss topikok

Linkblog

2011. 06. 24. A Motor Part-i rakodás...................

2011.06.30. 19:26 dugoka

Megérkeztem Drammen város mellé, ahová a fuvar szólt, de sajnos kissé korán - reggel 5,30-kor - mert a cég még nem volt nyitva. Megreggeliztem és megnéztem egy filmet is, mire az első alkalmazottak megjöttek. Még mindíg csak 7,15 volt, azért megpróbáltam leadni az árumat, mert a munkaidőm már eléggé a végénél járt. sajnos nem jártam teljes sikerrel, mert ugyan a rampára ráálhattam, de a munka csak 8-kor kezdődik, közölték velem a kávézgató dolgozók. Miután lerakodtak és a papírmunkával is végeztünk hívtam az irodát és közöltem velük az eseményeket, valamint azt is, hogy lejárt mindenféle időm és most ki kell vennem 9 óra pihenőt. Ezt jóvá is hagyták és mondták, hogy a pihenő végén - üresen - térjek vissza Osloba.

Ezt meg is tettem és este 20-kor már a kedvessel beszélgettem a cég parkolójában állva.
Másnap - szombaton - azt az utasítást kaptam, hogy több kollégámnak kell segítenem a rakodásban, úgy, hogy én viszem el a kamionjukat, majd a rakodás végeztével visszaviszem azt a parkolóba, hogy az ő vezetési idejük ne kezdődjön el. Ezt meg is csináltam, mikor is jött az újabb üzenet, miszerint mostmár magamnak kell rakodnom és azonnal indulnom Göteborgba a reptérre. Vezetési időm még nem volt túl sok, de a kártyám a mai napon 9-kor indult és így csak este 21-ig vezethetek. Számolgattam és a GPS segítségével kiderült, hogy leérek még svédbe, de vissza már nem tudok jönni.
Na, meg a kis faszom..........
Lementem, leadtam az árut, és miután letelt a 45 perces kötelező  pihenő már rúgtam is a gázpedálra és kanyarodtam vissza Osloba. Szerencsémre az úton nem állítottak meg a rend éber őrei és megérkeztem a kiindulási helyemre.
A hétvége hátralevő része pihenéssel és némi Skype beszélgetésel eltel, és még hétfőn is ezt folytattam, munka nem lévén. Kedden kaptam az újabb feladatot.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://danmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr273028153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

margaritari 2011.07.25. 20:46:29

Hello Dugoka!

Ma kaptam munka ajánlatot ettől a közvetítő cégtől. Kérhetném, hogy privátban egy-két kérdést feltegyek a munkával illetve az ezzel összefüggő dolgokkal kapcsolatosan?

Előre is köszönettel:

Karesz
süti beállítások módosítása