HTML

Dán munka

Ebben a blogban megpróbálom leírni egy Dán munka szépségét és viszontagságait. A kezdetektől a végéig. Remélem sikerül ...... Ez is az is !

Friss topikok

Linkblog

2011. 07. 25. Az első munka.........................

2011.08.03. 15:07 dugoka

Üzenet nem lévén nem keltem túl korán, délelőtt kávéztam egyet, amikor csörgött a céges telefonom. Morten keresett az irodából, hogy legyek oly szives és menjek fel hozzá, mert lenne egy kis munka számomra.

Mire felértem már várt a kinyomtatott papír, amin a feladat részletei voltak. Morten megmutatta a számítógépén - térképprogramon - a felrakodási helyeket is. Elindultam hát. Fel kellett vennem egy pótkocsit, majd azzal elmenni egy közeli címre, ott felrakodni, utánna vissza a pótkocsi telephelyére, további rakodás céljából, majd utánna vissza Iglo-ba.
Már a pótkocsi megtalálása sem volt egyszerű. A Freja nevű cég telephelyén kóboroltam és kerestem a számomra kiírt trailert, de nem leltem. Telefonon kértem segítséget irányítómtól, de mivel nem kaptam pontos választ abban maradtunk, hogy a cég irodájában érdeklődöm tovább. Itt már érkezett a "  felmentő sereg " és megmutatták a pótkocsimat. Minden jármű elejére fel van írva a rendszám, na ennek az egynek nem volt.
Rátolattam, beszinteztem a kamiont és ütközésig tolattam ismét - ahogy össze szoktunk kapcsolni - de nem történt meg a kapcsolódás. Kicsit finomítottam a pozíción majd ismét tolattam de az eredmény ugyan az volt. A kamionból leszállva láttam, hogy a nyereg helyzete - ide kapcsolódik a pótkocsi - nem teljesen tökéletes és ez lehet a bibi. Mivel a kamion ferde helyzetben állt a pótkocsi meg vízszintesen, ezért nem akartak összekapcsolódni. Körbejártam a szerelvényt és láttam, hogy még a pótkocsi mögött van egy kevéske hely, ezért kiengedett fékkel hátrébb toltam azt, úgy, hogy a kamion is megfelelő pozícióba kerüljön. Befékeztem a pótkocsit újból és mostmár sikerült is az összekapcsolás. Csak közben eltelt 1,5 óra!!!!!
Na, indulás a címre. A Gps szerint az általam megadott cím ismeretlen ezért a hozzá legközelebb eső házszámra irányított. Ez egy telephely volt, ahol több cég is volt, de nem az amit kerestem. Érdeklődésemre közölték, hogy forduljak meg, menjek ki a telephelyről, majd balra fordulva haladjak lefelé a dombról és ott lesz valahol az út mellett a cég, de pontosabb infót ők sem tudtak.
Sikerült megfordulnom - 3 ember is segített, mert eléggé szűkös volt a hely - és robogtam a megadott irányba. Meg is leltem a céget és miután a helyzetemet rögzítettem a Gps-ben - hátha később is kell még jönnöm és akkor már nem kell keresnem - felmentem az irodába. Hát itt nem tudtak semmilyen szállításról és csak kérdőn néztek rám. Telefon Mortennek, hogy egyeztessenek a Freja-val, mert itt nincs infó. Kb. 10 perc múlva már sinen volt a dolog, meg lett a papír is, meg az árú is. A targoncás 2 akkora ládára mutatott, ami ránézésre a fele volt a pótkocsi hosszának.
Kinyitottam a pótkocsi oldalát, ő pedig hozta az elsőt. Éppen 10-10 cm-el volt rövidebb, mint a nyitott oldal, így befért. Erre rátette a második ládát, majd hozott még 2 acéltárcsát is. Miután megvoltunk utamra bocsájtott a papírokkal együtt. Visszatértem a Freja-hoz, ahol további 6 raklap árú várt még rám. Mondták, hogy melyik rampához álljak, de a hátsó ajtót nem bírtuk - együttes erővel sem - kinyitni, ezért új pozíciót fogtam és a rampára merőlegesen az úton álltam meg a szerelvénnyel. Kinyitottam az oldalát és úgy rakodtunk meg. Itt is megkaptam a papírokat és jöhettem vissza Iglo-ba. A pótkocsit szétkapcsoltam a kamiontól, azt pedig leparkoltam a többi mellé. Este 18,00-ra végeztem a feladatommal, amit jeleztem az irodában - telefonon - majd pihenni tértem.
Azóta semmi munka, mivel nincs net a szobában, a laptopot akkumulátorról üzemeltetve a ház előtt beszélgetek a feleségemmel - közel 1 órát - majd búcsú és vissza tölteni a számítógépet. Közben meg lett a következő szabadságom és repülőjegyem is. Szeptember 9-én megyek haza Oslo-Frankfurt-Budapest útvonalon átszállással.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://danmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr473122945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása