Megérkeztünk az első lerakóra, de már útközben érdeklődtek az irodából, hogy mikor érünk már oda, mert várják az árút nagyon. Attila beszélt az irodával és közölte, hogy 5 órás késéssel indultunk - amiről nem is tudtak - és már csak 40 km-re vagyunk az első célunktól. Megérkeztünk és megvolt a lerakodás is. Miután bezártuk a pótkocsit feltettem rá az újabb plombát és a kapott utasítás szerint - a CMR-en lévő címre menjünk - átmentünk Brüsszelbe a következő lerakóra. Itt több mint 2 órán keresztül próbáltuk megtalálni a megadott céget és telephelyét, sikertelenül. Az irodával történt többszöri telefonváltás eredményeképpen kiderült, hogy vissza kell mennünk az első címre és ott kell lerakodnunk. Ezzel buktunk mi is 3 órát!!!!
2011. 09. 03. A lerakodási macerák napja.................
2011.09.26. 10:52 dugoka
Visszatértünk Liege-be és meg is lett a cég, akik közölték, hogy náluk nincs hűtő ahová az álltalunk szállított friss halat be tudnák rakni. De azért fél óra múlva ráállítottak a rampára és leszedték a szükséges árút. Újabb plombálás és kanyarodhattunk Párizs felé.
A 2. lerakodási macerának köszönhetően megint lejárt a vezetési időnk és még 1 óra kellett volna a célig. Megálltunk egy parkolóban, kártya ki és úgy mentünk tovább. Mire meg lett a megfelelő rampa, már nem volt aki levegye az árút és mondták, hogy maradjunk nyugodtan ott, de csak másnap reggel 4-kor szednek le minket. Az irodából az volt az utasítás, hogy legkésőbb reggel 6,30-ra adjuk le a terhünket. Ez meg is történt és miután üressé vált pótkocsint kiálltunk egy közeli parkolóba és várjuk a következő utasítást.
Szólj hozzá!
A bejegyzés trackback címe:
https://danmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr253257306
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.