HTML

Dán munka

Ebben a blogban megpróbálom leírni egy Dán munka szépségét és viszontagságait. A kezdetektől a végéig. Remélem sikerül ...... Ez is az is !

Friss topikok

Linkblog

2011. 08. 12. Még mindíg Greve, de új remények...........

2011.08.13. 15:12 dugoka

 Ma nem sok minden történt délelőtt a délután viszont annál mozgalmasabbra sikerült. Jött egy üzenet, hogy holnap este indulok Amszterdamba egy másik sofőrrel 4 kézbe és ráadásul Attilának hívják az illetőt, tehát magyar!!! Először azt hittem, régi kollégám lesz az, gyorsan írtam is neki egy üzit, de nem jött válasz, valószínűleg szabin van, azért nem ír. 17 óra körül kopogtak az ajtómon és ott állt új társam, akivel menni fogok ( ha nem törlik addig a fuvart ). Beszélgettünk egy keveset - jó 2 órát - mert ő tegnap előtt érkezett a céghez és így minden infóra szüksége volt. Mint megtudtam ő is családos - 2 gyermekes - és van hitele ami miatt kényszerült ilyen távol lenni tőlük. Kérdezgetett minden féléről, fuvarokról, elhelyezésről, és a pénzről.

Este sikerült a feleségemmel is beszélnem bár az internet gyakran megszakította társalgásunkat. Azt minden esetre megbeszéltük, hogy feladunk apróhirdetést, hogy kiadjuk az egyik szobát az ő lakásában és amennyiben megfelelő lakótársat találunk, akkor a bérleti díj fedezné a ránk eső részt és így kereshetek egy másik állást ahová őt is magammal vihetem.
A telephelyen - a pontos eseményt nem láttam - egyszer csak hangoskodásra lettem figyelmes, mert a szobám ablaka nyitva volt. Kimentem hát, hogy megnézzem mi történt és annyit láttam, hogy 2 kamion összeütközött és a sofőrők hangos szóváltásba kezdtek majd össze is verekedtek!!!!!! Többen is odaszaladtak és szétválasztották őket, majd megérkezett a cégtől is valami fejes és fényképeket készített az eseményről. Ezután én inkább visszahúzódtam a szobámba és próbáltam elfelejteni ezt.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://danmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr723150998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása