HTML

Dán munka

Ebben a blogban megpróbálom leírni egy Dán munka szépségét és viszontagságait. A kezdetektől a végéig. Remélem sikerül ...... Ez is az is !

Friss topikok

Linkblog

2011. 09. 02. Egy új úticél, Párizs.........................

2011.09.26. 10:51 dugoka

A délelőtt folyamán megérkezett az újabb üzenet, ami szerint ismét 4 kézben kell mennem - továbbra is Attilával - és ezúttal a francia főváros reptere a cél. Az árú este 18,00-kor érkezik és a kamion is meglett amivel mennünk kell majd. Összekészültünk, Attila bepakolt a kamionba én pedig vacsoráztam egyet - ma először ettem - este 6-kor, mert az érkezés előtt 1 órával kötelezően küldendő sms nem érkezett még a telefonunkra. Miután megvoltam a kajával én is összepakoltam a cuccaimat indulásra készen és várakoztunk. Nem is kellett sokat várnunk, mert este 23-ra !!!! meg is jött az árú. Miután összekapcsoltunk és átnéztem a papírokat kiderült, hogy 3 lerakónk is lesz. Belgiumban 2 helyen - Liege és Brüsszel - illetve Párizsban a de Gaul reptéren kell lepakolnunk az árút. Elindultunk utunkra..........

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://danmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr313257303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása