HTML

Dán munka

Ebben a blogban megpróbálom leírni egy Dán munka szépségét és viszontagságait. A kezdetektől a végéig. Remélem sikerül ...... Ez is az is !

Friss topikok

Linkblog

2011. 07. 08. A várakozás nehéz és lassú órái.............

2011.07.31. 10:17 dugoka

 Csináltam ebben a hónapban néhány fuvart még, és eközben szorgalmasan gyűjtögettem a kilómétereket a rutinom további javításához. Tegnap felvettem egy pótkocsit - Greve-ben - amivel felértem ide Oslo-ba, de lepakolnom csak ma reggel kellett. 5-re állítottam az ébresztőt, de a feleségem is kedveskedett egy kellemes üzenettel a hajnali időpontban, csak hogy biztosan felkeljek.

Összekapcsoltam a szerelvényt és elmentem lepakolni a 100 km-re lévő Gjovik nevű városkába. A menetrendet már ismertem, papírok az irodába, vastag kabát, sapka, meleg kesztyű és már mehettem is a - 25°C hőmérsékletre beállított pótkocsiba az árút kipakolandó. Miután megvoltam vele, volt még egy feladatom - a kapott utasítás szerint - és 1 sérült raklapot szálltottam vissza ide a cég telephelyére. Miután ezzel is megvoltam jelentkeztem az irodában. A diszpécser lefényképezte a sérült palettát, majd közölte ma már nem megyek fuvarba, ellenben holnap vár még rám egy Göteborg-i szállítás.
Megebédeletem - ja meg ekkor volt a reggelim is - és várakoztam a fuvarra. Meg is jött az üzenet, holnap reggel pakolás 7-kor, és miután lerakodtam - üresen - vissza Oslo-ba. Majd egy kis idő múlva újra jelezte a telefonom, hogy üzenetem jött. Módosítás : lerakodás után ne jöjjek vissza, vegyem ki a 9 órás pihenőmet, majd vasárnap rakodjak meg és úgy érkezzek vissza Norvégiába. Azonnal ment a válaszom, hogy nekem repülőjegyem van vasárnapra nem megy a dolog részemről. A fuvar törölték és további utasításig maradjak, jött a válasz.
Tehát megint várakozok, közben sokat gondolok az otthoniakra, akiket már 3 hónapja nem láttam.........................
További üzenet nem érkezett, így 2011.07.10-én hazarepületem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://danmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr503113735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása