HTML

Dán munka

Ebben a blogban megpróbálom leírni egy Dán munka szépségét és viszontagságait. A kezdetektől a végéig. Remélem sikerül ...... Ez is az is !

Friss topikok

Linkblog

2011. 06. 30. Greve - Oslo turné..................

2011.07.31. 10:14 dugoka

 Tegnapelőtt reggel elfoglaltam a szobámat és a mai napra írták ki a következő fuvart számomra. Reggel 08,00-ra ígérték az autót - amivel mennem kell oslo-ba - de már 05,15-kor jött az sms, hogy 1 óra múlva a parkolóban vár a következő kamionom. Összepakoltam és a megadott időre lecuccoltam a parkolóba, majd átvettem a szerelvényt. Miután elindultam belefutottam Koppenhága mellett a reggeli csúcsforgalomba, de ez nem volt olyan súlyos, mint amilyen Oslo-ban szokott lenni. Megérkeztem a komphoz ( Helsingor - Helsingborg ) és miután leparkoltam a kamiont a hajó belsejében, gyorsan felszaladtam a fedélzetre és a sofőrők részérre fenntartott étteremben megreggeliztem. Zsömle, szalámi, sonka, sajt, kenőmájas és kávé volt a menü és mire a hajó átért a svéd oldalra már jól is laktam. Folytattam utam, majd a következő pihenőt Gőteborg-ban tartottam. Itt kivettem a kötelező 45 perces pihenőmet, ezután hajtás tovább. A határon beléptettem az árút Norvégia területére és mehettem tovább. Sajnos az eddig tapasztalt kellemes nyári napsütéses meleg elmúlt és a határ túloldalán már egy hűvösebb és esős idő fogadott. Mintha egy másik világba érkeztem volna. Haladni azért tudtam. Útközben jött egy üzenet a cégtől, hogy ma feltétlenül menjek be az irodába és vegyem át az új vezető kézikönyvet, valamint - mivel hónap vége van - töltsem le a digitális vezetői kártyámról az adatokat a cég számítógépére. Mivel a lerakó este 22-ig nyitva volt meg is beszéltem, hogy akkor előbb bemegyek és csak utánna rakodok.

Már-már egész kellemesen beértem Oslo közepére, amikor megjött a szokásos délutáni csúcsforgalom, de ez most kicsit nagyobb volt, szerintem az eső miatt. A megszokott 45-60 perces utam 120-ra növekedett és ezzel sikerült a vezetési időmet is túllépnem 20 perccel. A cégnél leparkoltam és kivettem újabb 45 perces pihenőt, majd elmentem lerakodni.
Miután visszatértem a parkolóba gyorsan aktivizáltam a laptopot és már tudtam is beszélni a feleségemmel közel 4,5 órát. Közben szakadatlanul esett az eső..........

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://danmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr453113728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása