HTML

Dán munka

Ebben a blogban megpróbálom leírni egy Dán munka szépségét és viszontagságait. A kezdetektől a végéig. Remélem sikerül ...... Ez is az is !

Friss topikok

Linkblog

2011. 08. 07. Az éjszakai műszak....................

2011.08.12. 11:12 dugoka

 A pihenőt követően a mai napra 2 fuvart is előírtak számomra. Az elsőt a felrakodás - ami itt Gardermoen-ben volt - után a norvég-svéd határ közelébe kellett vinnem Tiestedal városkába.

Ez kb. 2 óra autózásra volt, Az idő esős és vasárnap lévén egyre több az autó az utakon. A reptéri felrakón elintéztem a papírokat, majd az árút kezdtem keresni a targoncás fiúval együtt. A papír szerint 7 db-ot viszek, melyből 5-öt meg is találtunk, de a maradék nem volt előkészítve. A targoncásnak egyszer csak beugorhatott valami a buksijába, mert mondta, hogy várjak és elrobogott nagy sebességgel a járművével, majd kisvártatva még egy ládát hozott a raktár egy másik részéből és rögtön utána az utolsót is. Miután végzett a berakodással utamra engedett.

Különösebb gond nélkül megérkeztem a lerakóhoz - ahová legkésőbb 20,00-ra kellett jönnöm- már 19,00-kor kerestem a csengőt, hogy jelezzem itt vagyok. A cég be volt zárva, így azonnal telefonáltam az irodába, diszpécserem megnyugtatott, hogy intézkedik és nemsokára jönnek átvenni az árút. 1 óra kényszerpihenő után meg is jött a főnök és miután rátolattam a rampára ki is targoncázta az árut a pótkocsiból. A szállítólevelet leigazolta és búcsút vettünk.
Beültem a kamionban sebességbe raktam a járművet, kiengedtem a kéziféket....de a szerelvény nem mozdult. Próbáltam másik fokozatban is, mire nagyon lassan és eléggé erős égett kuplung szag mellett el tudtam távolodni a rampától egy kissé. A kocsiból kiszálltam, hogy a pótkocsi ajtaját becsukjam és megnézzem mi lehet a hiba. A középső tengely bal oldali kereke fékeződött be valamiért és az fogta vissza a szerelvényt.
Miután visszaszálltam a fülkébe és kiengedtem újból a kéziféket, már vidáman gurult a jármű, így megnyugodtam.
Visszaérkeztem a telephelyre, hogy nekilássak a másik fuvaromnak, amely az éjszakai posta szállítás lesz. Mivel a feladat már ismert volt számomra, előre felvettem a papírokat 
és így már csak pótkocsit kellett cserélnem és mehettem is Oslo-ba.
Bejelentkeztem a portán, mondták, hogy menjek a 48-as rampára. Mivel az foglalt volt félre álltam és megkerestem az irányítót. Egyeztettünk, hogy hajnali 2 óra körül leszek 
lerakodva, addig aludjak nyugodtan, majd szól. Így is tettem bár - mivel nem volt állófűtés a kocsiban és 8°-ot mutatott a hőmérő - nem nagyon sikerült.
Eljött a 2 óra és jött is az ember, de közölte, hogy változás van és nem a 48-as, hanem a 8-as rampára álljak ott fogják leszedni az árút. Megkerestem hát azt az állást és rátolattam, de ez nem volt olyan egyszerű, vagy csak én voltam fáradt, mert több, mint 1/4 órát szórakoztam mire a megfelelő pozicióban állt a kamion. 
Elkezdték a lerakodást én meg visszadőltem. Reggel 6-ra végeztek is, amikor hozták a leigazolt szállítótt. 
 
Visszatértem a telephelyre aludtam még 2 órát és reggel 9-kor felvittem a papírokat az irodába.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://danmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr573148131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása