HTML

Dán munka

Ebben a blogban megpróbálom leírni egy Dán munka szépségét és viszontagságait. A kezdetektől a végéig. Remélem sikerül ...... Ez is az is !

Friss topikok

Linkblog

2011. 08. 28. Stavanger .......................

2011.09.26. 10:45 dugoka

Este 20,30-ra megérkeztünk a reptérre és meg is vártak minket. Útközben már megkaptuk a következő instukciókat, ami szerint ott kell visszarakodnunk és menni vissza Amszterdamba. Ezt meg is tettük a felrakodás után, mivel még volt egy kevéske vezetési időm elindultunk a komp felé. Egy kis tóparti parkolóban megálltunk éjszakára aludni és mivel a kompunk csak 16,30-kor indult volt idő egy rövidke pecázásra is. 12,30-kor elindultunk a komphoz, ahová jóval az indulás előtt megérkeztünk. A parkolóban a jegyátvétel és a vámolás után még 2 órát vártunk a hajóra, majd felhajtottunk rá.
Ismét kaja, fürdés, rövid pihi és hajtás tovább egész éjszaka. Reggel 9-re meg is érkeztünk a reptérre, lerakodtunk, majd irány a szokásos parkoló. Alvás után az étterembe mentem netezni, de sajnos megjött a következő fuvarfeladat és indulnunk kellett vissza a reptérre, így alig  1 órás beszélgetés után el kellett búcsznom a feleségemtől.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.