HTML

Dán munka

Ebben a blogban megpróbálom leírni egy Dán munka szépségét és viszontagságait. A kezdetektől a végéig. Remélem sikerül ...... Ez is az is !

Friss topikok

Linkblog

2011. 08. 10. A Greve-i turné....................................

2011.08.12. 11:39 dugoka

 Reggel 8-ra voltam kiírva pakolni, de már fél 7-kor csörgött a telefonom és irányítóm közölte, hogy elkészült az árú most azonnal mehetek rakodni. Kissé álmosan összekapcsoltam a pótkocsival a kamiont és átgurultam a felrakóra. Mivel még nem telt le a kötelező 9 óra pihenőm ezt az utat úgy tettem meg, hogy a vezetői kártyámat nem tettem be a tachográf készülékben.

Kicsit várnom kellett mert volt néhány kamion a telephelyen, de 8-ra végeztünk a rakodással és a papírokkal. Mivel még mindíg volt hátra a pihenőmből - továbbra is kártya nélkül - egy közeli parkolóban álltam meg és reggelizem. Köben ismét az irányítóm telefonált, hogy nagyon sajnálja,de 1 raklap árú lemaradt és menjek vissza, hogy ezt pótolják. Miután letelt a pihenő időm becsúsztattam a kártyát és visszagurultam. Már vártak és rögtön pótolták is a hiányt. Kaptam új plombát is és indulhattam.
Az eső még mindíg esik és 20 tonna árúval nem voltam egy szélvész. Menet közben kiderült, hogy a kamionnak egyéb problémája is van, mert menet közben egyszerüen kidobálta a váltó a sebességi fokozatokat. Így folyamatosan figyelnem kellett ezt is. Gőteborgban megálltam a kötelező 45 perces pihire, ahol csak annyira szálltam ki a kocsiból, hogy pisiljek, addig az eső is tartott némi szünetet.
Tovább folytattam utam, majd a komp következett, ahol saslikot vacsoráztam amíg átértünk Dániába. Miután egyeztettem a találkozó helyét a következő sofőrőkkel megérkeztem Greve-be és átadtam a pótkocsit nekik. Újabb utasítás nem lévén a kamionnal leparkoltam a mosókonyha mellé és beszélgettem egyet feleségemmel majd lefeküdtem........

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://danmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr103148230

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása