HTML

Dán munka

Ebben a blogban megpróbálom leírni egy Dán munka szépségét és viszontagságait. A kezdetektől a végéig. Remélem sikerül ...... Ez is az is !

Friss topikok

Linkblog

2011. 07. 01. És kezdődik egy újabb, de rövid hónap.........

2011.07.31. 10:16 dugoka

 Reggel 8-ra állítottam az ébresztőt, mert az este folyamán megjött az újabb fuvarfeladat és 10-re kell mennem pakolni. Miután összepakoltam, felmentem az irodába és egyeztettem, hogy telefonon hívnak ha valóban mehetek pakolni, hogy a vezetési időm nem fogyjon feleslegesen. Meg is jött a hívás 10,30-kor és elmentem pakolni. A felrakón eléggé sokan várakoztak rakodásra, volt mit manőverezni a kamionnal, mire sikerült beállnom a megfelelő rampára. Megrakodtak és miután átvettem a papírokat már roboghattam is Greve felé. A határon forró csoki és pecsét majd hajtás tovább. Érdekes módon most is csak a norvég oldalon volt szar idő, mert amint átléptem Svédországba már ki is sütött a napocska.

Ismét itt, Göteborgban álltam meg a kötelező pihenőre majd mehetek tovább Dánia felé, hogy a cég központjában átadhassam a kamoint a következő sofőrnek.
22,00-ra megérkeztem, megtankoltam és felvettem a szobakulcsot, valamint átadtam a szerelvényt. Mire becuccoltam magam megjött a következő munkát tartalmazó sms is. Sajnos csak hétfőn szabadulok ebből a börtönből - mert jobb szó nincs erre a szállásra - mert akkor jön az a kamion amivel fel kell mennem Oslo-ba. Addig itt leszek kénytelen valahogy kibírni. Mert Greve-ben az internet sem működik már úgy, mint az elején. Csak a mosókonyhából tudok a kedvessemmel társalogni, ott pedig szinte sosem vagyunk egyedül és 500 m-re van a szobámtól.
Hát majd valahogy kibírjuk ezt a hátralevő néhány napot......
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://danmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr213113734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása