HTML

Dán munka

Ebben a blogban megpróbálom leírni egy Dán munka szépségét és viszontagságait. A kezdetektől a végéig. Remélem sikerül ...... Ez is az is !

Friss topikok

Linkblog

2011. 09. 01. Oslo - Greve.............................

2011.09.26. 10:49 dugoka

Az este folyamán megkeresett Michelle és közölte, ha nem túl nagy gond ki kell mennem egy kollégáért a reptérre 23,00-ra és behozni őt a bázisra. Miután ezt a feladatot is elvégeztem visszatértem a kocsimba és tovább beszélgettem a nejemmel és jóval éjfél után búcsúztunk el. Reggel nem kapkodtam az ébredéssel- munka nem lévén - és azon gondolkodtam, hogy mosni fogok egyet.

Hát ez elmaradt, mert jött a fuvarfeladat, hogy azonnal rakodjak és induljak el Greve-be. Megkerestem a kiírt pótkocsit és indultam összeakasztani. Azaz csak indultam volna, mert a kamion akkumulátora nem indította a járművet, mivel le volt merülve. Kértem segítséget a szerelőktől és miután beindult a motor összekapcsoltam a szerelvényt és elhajtottam az első felrakóra. Ott már vártak és 10 perc alatt megvoltunk a rakodással, mehettem a második helyre. Itt már nem ment ilyen simán a dolog. A 3 raklapból 2 kész volt 1-re még várnom kellett. Mivel még viszonylag korán volt - 11 óra - gondoltam ezzel nem lesz nagy gond. Tévedtem, mert délután fél 2-t mutatott az óra, amikor kihajtottam a telephelyről, immáron megrakodva. És ha ehhez hozzáadom a közel 10 órás vezetést - amivel leérek Greve-be - meg a kötelező 45 perces pihit már láttam is magam előtt, hogy éjjfél előtt megint nem alszom.
Ez így is lett, mire átadtam a szerelvényt és elfoglaltam a szobát már megint elmúlt a nap. És megint itt rohadok ebben a fertőben..........

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://danmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr933257299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása