HTML

Dán munka

Ebben a blogban megpróbálom leírni egy Dán munka szépségét és viszontagságait. A kezdetektől a végéig. Remélem sikerül ...... Ez is az is !

Friss topikok

Linkblog

2011. 08. 01. Egy új hónap, újabb reményekkel.........

2011.08.03. 15:09 dugoka

 A július 24-i visszatérésemet követően összesen két fuvart csináltam, mindkettőt Oslo közelében, így további 250 km-el gyarapodott a rutinom. Az utolsó vezetésem szerdán volt, azután a várakozás napjai következtek. 

A keletkezett szabadidőmben többnyire pihentem és filmeket néztem, illetve amikor csak lehetett és megfelelő internet is volt a feleségemmel beszéltem. Persze e mellett azért több sms-t is küldtem neki, amelyekre ő válaszolt is. Így egy kicsit könnyebben vészeltem át ezt az időszakot, mert munka az továbbra sem jött.
Egészen mostanáig. Ma jött a következő fuvarfeladatot tartalmazó sms. Be kell ülnöm egy másik sofőr mellé egy kamionba, amely innen Oslo-ból Greve-be megy. Vezetnem nem kell, csak utas leszek. Greve-ben alszom egyet, majd holnap este Riza nevű sofőrt megkeresvén vele együtt indulok el Párizsba. úgyhogy most összepakolom az összes holmimat és mivel már előre megkerestem a sofőrömet és egyeztettem vele az indulás időpontját, a megbeszélt időben kisétálok a kamionhoz. Azt hiszem előtte azért még egyszer átpakolom a táskákat, hátha további apró helyeket tudok nyerni, mert most minden kis helynek örülnöm kell. Na, akkor megyek pakolni...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://danmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr133122950

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása