Kaptunk 2 nap pihenőt a cég Oslo-i telephelyén és megjött a következő munka-sms. Ismét Amszterdamba kell mennünk Norvégiából, és megint 20 óra alatt kell leérnünk.
Nagyon szép, napsütéses időben indultunk el, de 170 km múlva - svéd határhoz érve - erősen befelhősödött és egy kicsit el kezdett szemerkélni az eső is. Szerencsére nem tartott sokáig és utána már csak felhős időben autóztunk. Helsingborghoz érve már az eső is elállt. Tovább robogtunk és Rodby városánál a kompra várva kiderült, hogy nagyon jó időt futottunk eddig és lesz elég időnk a fuvar pontos teljesítéséhez. A komp után is jó tempóban haladtunk és reggel 7-re megérkeztünk a reptérre.
A papírmunka elintézése után rátolattunk a megfelelő rampára és rövid idő múlva megszabadultunk rakományunktól. Miután átvettem a fuvar teljesítését igazoló dokumentumokat elindultunk kifelé.
A kijárati kapura kanyarodva azonban elrontottam az ívet és a pótkocsi bal hátsó része felszaladt a szegélyre. Hogy próbáljam korrigálni a hibát a vontatót jobbra kormányoztam de ekkor annak jobb elejével sikerült nekimennem és kidöntenem egy fém oszlopot. Miután a biztonsági szolgálat segítségével letolattam a helyszínről, félreállítottak a parkolóba és kérték az adataimat. Megjött a fényképész is aki ismét felírt minden fontos adatot, útlevelemből, illetve a kamion dokumentumaiból.
Miután ezzel megvolt utunkra bocsájtott minket.
Mivel még maradt vezetési időm - a társamé elfogyott, de felajánlotta ha nem érzem magam jól viszi a kamiont - kigurultunk a reptérről és a közeli - már ismert - Shell kútra hajtottunk.
Itt most következik 9 óra pihenő, majd utána, az sms értelmében Belgiumba gurulunk át és ott fogunk pakolni. Mint az utasításból kiderült - megint - fagyasztott élelmiszert fogunk vinni, amennyiben egyéb utasítás nem jön.
A pakolás végeztével, vámolnunk kell, majd ez után a kamion orrát ismét Norvégi felé fogjuk fordítani és nekilódulunk a havas-tavasznak...................