A maradék közel 600 km-t egész jól vettük, ám az utolsó szakasz, ami 70 km volt, maga lett a borzalom. Az autópályáról letérve - ja meg nem is volt tovább - a 33-as jelű úton kellett autóznunk egy hatalmas tavat megkerülve. Az út néhol beszűkült, hogy a kamion is alig fért el, nem hogy a szembeforgalom. Valamint előjelzés nélküli fekvőrendőrök tömege várt minket. És az útburkolat minősége is hagyott némi kívánnivalót maga után, rengeteg apró egyenetlenség tarkította a kanyarokkal sűrűn megtűzdelt utat. Mintha egy Rallye pályán lettünk volna...... A kamion úgy ringott az úton, mint hajó a háborgó tengeren.
Azért nagy nehezen megérkeztünk és megpihentünk.
Ébredés után a papírmunkát követően rátolattunk a rampára. Jött a rakodásért felelős személy és közölte velünk, hogy magunknak kell kipakolni a kamiont és a raklapok helyét is megmutatta. Ezzel a részével nem is lett volna probléma, azonban a pótkocsi hűtője is megfelelően működött, ezért -25° volt benne!!! És a raktár - ahová pakolni kellett a raklapokat - sem volt melegebb, sőt !!!!!!!!!!
2 kesztyűt is felvettem, de mire végeztünk rendesen átagyott a kezem, már fájt is.
Azért viszonylag gyorsan végeztünk és a lepecsételt papírral roboghattunk az osloi iroda felé. A visszaúton már jobban figyelt társam az úthibákra, így már kellemesebben autóztunk.
Az irodához vezető kijárat előtt azonban elektromos tábla fogadott az autópályán minket, kontroll..... Mivel az előttünk haladó kamion is kihajtott, mi is azt tettük és besoroltunk mögé. A parkolóhoz érve egy rendőr várt és terelt minket a megfelelő pozicióba. Miután fellépet a fülkébe, közölte, hogy a digitális tachográf kártyákat óhajtja ellenőrizni és adjuk át részére azokat. Addig az ő saját kártyáját rakta a készülékbe.
A kártyákkal elrobogott egy a közelben álló rendőrségi kisbuszba és maga mögött behúzta annak oldalajtaját. Vártunk kb. 15 percet, amikor újra előbukkant a szerv és közölte, hogy minden rendben, rakjuk vissza a kártyáinkat és folytathatjuk utunkat.
Megérkeztünk az irodához, leadtuk a teljesített munkákhoz tartozó fuvarleveleket és várjuk a következő utasítást.