A hajnal fél 4-re kellett állítani az ébresztőt és megkerestük a másik kamiont és pótkocsit. Miután átpakolt a kollégám és megtankolt elindultunk együtt a célváros irányába. Az utunk probléma-mentes volt, simán felértünk a megadott időre. Miután megtaláltuk a lerakodót és bejelentkeztünk, rá is tolathattunk a két szabadon hagyott rampára. A pótkocsiból történő kipakolást magunknak kellett végezni, ehhez csak gépi segítséget kaptunk. Miután végeztünk az első kamionnal rövid pihenőt iktattunk be. Ekkor kiderült, hogy közel 5 cm hó esett közben kint.Végeztünk a második kamionnal is, megkaptuk a sikeres szállítási feladatot igazoló papírt és indulhattunk Osló irányába. A hóesés nem hagyott alább, sőt, mintha még erősödött volna. A városból kiérve azonban a hóból eső lett és az utunk további - svédországi részét - már csak simán esőben tettük meg. Norvégiába érve ismét hóra váltott a csapadék formája, de nem volt még jelentős mértékű. A navigáció Oslo-n keresztül tervezte meg útvonalunkat. A városba beérve azonban megváltozott minden, mert a hóesés miatt a forgalom - szinte - megállt a városban. Csak lépésben haladtunk és így a vezetési időnket is felemésztette a csúcsforgalomban történő várakozás. Már kifelé próbáltunk araszolni a városból amikor - sms-ben telefonon megbeszéltük - kártya ki, nehogy túlvezessük magunkat. A kivezető út már jobban járható volt így csak 22 percel léptük volna túl az időnket. Az irodához érve leállítottuk a járműveket és a papírokkal felmentünk a diszpécserhez. A szobában volt valami főnök féle emberke is öltönyben. Kezet rázott velünk és kérdezte, hogy érezzük magunkat. Társam - aki jobban beszél angolul nálam - jelezte, hogy nagyon jól megértjük egymást és szeretnénk együtt menni még sok-sok kilómétert. Ekkor az ember közölte, hogy jó akkor holnap reggel 9-kor rakodjunk itt a közelben és már indulhatunk is Amszterdamba.
Az 1400 km-t, 20 óra alatt kell teljesítenünk!!!
Hát, jóccakát, aztán írom, hogy mi lett belőle....