A márciusi forradalom tiszteletére kitűztem a kokárdámat. Már mintha lett volna, akkor kitűztem volna, de így ez most elmaradt és miután bejelentkeztem a fuvarért és közölték,
hogy melyik rámpára kell állnom, rátolattam a megfelelőre. A pótkocsi hűtőberendezését a megfelelő hőfokra - - 25°-ra - állítottuk. A rakodás végén besétáltunk az irodába a papírokért, de közölték, hogy egy óra múlva lesz csak kész.
Miután megvoltak a papírok átmentünk a közeli vámhivatalba és levámoltattuk ar árut, majd vissza a céghez és elfaxoltattuk a vámpapírokat a saját irodánkba. Miután mindennel készen voltunk elindulhattunk utunkra.
A kamion műszerfalán pedig egyre több hibaüzenet jelent meg, különböző lámpák funkcióinak hiányát jelezték nekünk. Mivel már a kezdetektől volt némi hibajelzésünk nem foglalkoztunk vele, nyomtuk a kilométereket. Németországban az egyik alkalommal, amikor
lehagyott minket egy másik kamion, a sofőr nagyon mutogatott valamit hátrafelé. Félrehúzódtunk és megálltunk, hogy kiderítsük mi lehet a probléma. A pótkocsi végéhez érve tapasztaltuk, hogy semmilyen lámpánk nem működik és hibafeltárás eredménye képpen az is világossá vált számunkra, hogy a vezetékeket megrongálták az éjszaka folyamán. Mivel még nem volt sötét és csak a leállósávon tartózkodtunk, tovább mentünk alkalmas benzinkutat keresve a hiba elhárításához. Csakhamar találtunk egy Shell kutat, de a kártyánkkal nem tudtunk vásárolni szigetelő-szalagot a vezetékek lezárásához ezért tovább mentünk.
Már kezdett szürkülni és szorított bennünket az idő. Más kút nem lévén
egy Total kútra álltunk be. Társam gyakorlott mozdulatokkal pucolta meg vezetékeket - kb. 10-13-at - és már kezdődhetett is a matek, ki kihez tartozik. A kamion világítását és a
vészvillogót segítségül hívva lett a pótkocsin is világítás és index. A féklámpa azonban több esélyes volt és több próbálkozás után sem funkcionált. Feladtuk a küzdelmet és
tovább indultunk, mert szorított az idő bennünket. Az utunk közben kaptuk az értesítést, hogy a cég dán irodájában - Greve-ben - meg kell állnunk további papírokat felvenni a fuvarhoz. Miután hajnal 3-ra megérkeztünk felvettük a még szükséges dokumentumokat és elmentünk fürdeni.
6 nap után végre !!!!!!
A fürdés után lefeküdtünk aludni, hogy holnap tovább folytassuk utunkat. A lerakodás idejét március 17-be határozták meg, tehát volt időnk erre a pihenőre.