HTML

Dán munka

Ebben a blogban megpróbálom leírni egy Dán munka szépségét és viszontagságait. A kezdetektől a végéig. Remélem sikerül ...... Ez is az is !

Friss topikok

Linkblog

2011. 03. 02. Az oslói iroda története................

2011.03.08. 21:35 dugoka

Hajnal 5-re felértünk a lerakóhoz és miután lepakoltunk átmentünk az oslói irodához, amely 300 méterre volt. Itt megkerestük a számomra kijelölt kamiont és átpakoltam. Bekapcsoltam az állófűtést és ismerkedtem a technikával. Autómata-váltós - szinte új - MAN kamion volt!!!!!
Reggel 8-kor jött a diszpécser és közölte, hogy nem megyek sehová, mert este is mentünk és nem tudom levezetni a távot, mert lejárna az időm. Miután tisztáztuk, hogy én nem vezettem készen állok a feladtra, megkaptam az instrukcióat. Vegyem fel a pótkocsit, menjek el felpakolni, majd indulás Dániba a Greve-i irodához, ahol átadom az árút.
Már délután 14,40 volt, amikor útra kelhettem megpakolva.....
Az üzemanyagom fogytán volt, de szerencsésen átértem Svédországba, ahol tudtam tankolni. Az AdBlue - kiegészítő üzemanyag - tankolása azonban elmaradt, mert a kútfej nem működött. Volt még belőle, de nem sok. Miután letelt a kötelező 45 prces pihenőm hajtottam tovább, közben a navigációmon kerestem a megfelelő kutat, ahol vehetek AdBlue folyadékot. Meg is leltem egy közeli Shell kutat, ahová betértem. A feltöltés után már kissé megnyugodva hajtottam tovább és fogyasztottam a hátralévő kilómétereket. Közben telefonon érdeklődtek, hogy merre járok és hogy leérek-e a vezetési időm vége előtt dániába. Biztosítottam a diszpécsert, hogy megoldom a dolgot. Csak még azt nem tudtam hogyan......
Menet közben megkaptam a komphoz szükséges foglalási számot is, ezzel sem lesz tehát gondom.
Már csak 60 km-re voltam az irodától, amikor küldtem az üzenetet a váltó-sofőrnek, hogy lassan készülhet, mert kb. 1 óra múlva érkezem.
A második vezetési időm - amely szintén 4,5 óra lehet maximum - végéhez közelítettem és 4 óra 28 perckor megállítottam a járművet a kijelölt helyen. A kártyát pihenőre állítottam és szétkapcsoltam a szerelvényt. A váltósofőr összekapcsolt és már indult is tovább az áruval. Én kértem szobakulcsot és felcuccoltam a kamiont pedig a szervíz elé állítottam, mert ez volt a kérés.
Mivel már hajnali 3 óra volt, fürödtem egyet és lefeküdtem aludni.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://danmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr262723150

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása