HTML

Dán munka

Ebben a blogban megpróbálom leírni egy Dán munka szépségét és viszontagságait. A kezdetektől a végéig. Remélem sikerül ...... Ez is az is !

Friss topikok

Linkblog

2011.02.23. És a csoda tovább folytatódik.....

2011.02.24. 08:24 dugoka

A mondás úgy tartja minden csoda 3 napig tart. Ez lehet, hogy tényleg igaz. A tegnapi sikres kapcsolatteremtés után ma ismételt csoda ért, és ez már a munka terén.
Reggel Nelea társammal elemntünk a szokásos vásárlási utunkra. Nekem elfogyott a gyümölcsöm és a felvágottam és hamár ott jártam nézelodtem egy kicsit megint. Most ananász konzervet fedeztem fel hihetetlenül olcsón - 5 dán korona - amit rögtön meg is vettem.Vásárlásunk közben társam telefont kapott, hogy menjen 1 órán belül az irodába. O kapta magát elviharzott az üzletbol. Én meg a két megrakott szatyorral ( hagyma, konzerv, gyümölcs, csoki ) baktattam hazafelé. Útközben összefutottam Misivel is és elpanaszoltam neki, hogy ennék egy jó kis - zacskós - levest, de nincs lábasom amibe meg tudnám fozni. O felajánlotta a sajátját és közben meginvitált egy szelet pizzára. Én a levesembol kínáltam, amit a hideg idojárás miatt elfogadott. Jól esett egy meleg ebéd 1 hét után, hogy kiérkezem Dániába.
Ebéd után a tegnap már kialakult módon - a Skype program segítségével - felhívtam a feleségemet. Ma már rendesen belehúztunk a beszélgetésbe és közel 5 órán keresztül beszélgettünk élo szóban. És közben megtörtént az amire már 6 napja várok. Üzenet érkezett, benne az elso megbízásom a cég osloi irodájából. Az angol nyelven adott instrukciók szerint holnap 19,30 körül érkezik a jármu ide Greve-be, ahol nekem be kell szállnom és 2. soförként eljuttatni a szállítmányt Amszterdamba. A beszégetésünk közben sikerült a webcamerámat is beállítanom, így kedvesem az élo szó mellett már éloben is nézhetett. Én sajnos nem láthattam, mert az otthoni webcamerát nem sikerült beállítanom az utolsó napokban. Este vacsora és felkvés, mert holnap sok dolgom lesz - ezt írta a horoszkópom is - elokészülni, összepakolni és várni a kamiont.
Akkor holnap este go Amszterdam....

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://danmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr652686778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása