HTML

Dán munka

Ebben a blogban megpróbálom leírni egy Dán munka szépségét és viszontagságait. A kezdetektől a végéig. Remélem sikerül ...... Ez is az is !

Friss topikok

Linkblog

2011.02.22. A csoda részben megvalósult.................

2011.02.23. 14:37 dugoka

A tegnap esti - éjszakai - telepítés következményeképpen a reggelt nem indítottam korán keléssel. Már fél 9-et is mutatott a telefonom órája amikor magamhoz tértem. Ez nem is csoda, hiszen a telepítéssel este 22,00-ra végeztünk ugyan, de még egy jó pár dolgot állítgattam a gépen, úgyhogy hajnal 01,00 körül feküdtem le aludni. Reggeli torna gyanánt átsétáltam az irodába, hogy érdeklodjek munka után, de továbbra sem tudtak mondani semmit. Mivel nálam volt a laptopom - és feladatul kaptam, hogy töltsem le a netrol a még hiányzó és szükséges programokat, amelyek a gépem problémamentes muködését hivatottak elosegíteni -  beültem hát a fozohelyiségbe és inycsiklandó illatok között kerestem a netre való kapcsolatot. Szerencsére itt is sikerült csatlakoznom a hálózathoz a már ismert jelszavak segítségével, és mivel nem sokan használták a netet - mert mindenki dolgozott - gyorsan le is töltöttem a közel 200 MB adatot. Ezeket szépen egymás után fel is telepítettem a gépre, közben azért sikerült elolvasnom a részemre küldött elektronikus leveleket is. Szerencsémre sok barátom, ismerosöm kívánt jókat új életemhez.
Kora délután befutott Attila kollégám is - akivel sms formájában már megbeszéltük, hogy 14,00 óra körül érkezik ide Greve-be - és tudtunk egy kicsit ismét beszélni a reám váró munkáról. Mivel neki kamiont kellett cserélni, volt alkalmam a tankolás, a pótkocsi szét illetve összekapcsolás és az átpakolás muveletibe belelátnom, segítenem, tanulnom. Így eltölttötünk jó két órát, majd búcsút intettünk egymásnak. Attila megígérte - mivel az osloi irodába megy holnap délelott - rákérdez az ottaniakra, hogy tudnak-e már rólam. Mert, hogy én meg tukön ülve várom az utasításukat......
A délután bekövetkezett az elso csoda.......
Mivel már volt muködo netkapcsolatom kerestem egy helyet a házban ahol vételi lehetoség is akad, ugyanis a szobám olyan messze esik az adóállomástól, hogy nem tudok kapcsolódni a hálózatra. Megleltem és tábort vertem, szék, laptop, cigi, headset. Kedvessemel elkezdtünk MSn-en " beszélgetni " írásban, majd jeleztem neki, hogy amennyiben a fia segítségével fel tudják telepíteni az otthoni gépre a Skype nevu programot immáron élo szóban folytathatjuk. Ez hosszas várakozás után meg is történt. Hosszas várakozás mit is beszélek. 6 napja várok indulási parancsra, ehhez képest az a röpke 20 perc csak egy pillanat, de ekkor nekem hosszú óráknak tuntek.
Végre meg volt minden és megcsörrnet a jelzo, a vonal túlsó végén pedig a rég nem hallot hang szólt bele..... Mennyei érzés volt újra hallani ot. Volt mit megbeszélnünk és észre sem vettük, hogy szállt az ido közben. Közel 3 órát beszélgettünk - és teljesen ingyen, nem a telefonunkat használva - és már közel 23,00 órát mutatott az óra amikor jó éjt kívántunk egymásnak.
Talán sikerül egymást egy kicsit megnyugtatnunk az általm, hogy élo szóban is tudtunk beszélni és így már jobb kedvel fekszem le aludni. Kedvesem úgy jósolta, hogy holnap elindulok. Ami részben igaz is lesz, mert mennem kell vásárolni egy-két dolgot.

Hát, akkor jóccakát és holnap innen folytatjuk.......

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://danmunka.blog.hu/api/trackback/id/tr552683607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lazaliza 2011.02.23. 20:17:37

Kedves mosolygós Dugóbácsi!!!

Gratula a kitartásodhoz ill a bevállalásodhoz !!
/ mint már egy párszor említettem "túl rövid az élet " /
csak így tovább a kaminyonos karríer mesgyéjén!!!

Ja a sörödet kitöltöttem !!!!
Üdv Kedves Wédernagyúr

dugoka 2011.02.24. 08:14:35

@lazaliza: Kedves Lazaliza !

Köszönöm a jókívánságokat, és a sört ! Darth
süti beállítások módosítása